piątek, 24 stycznia 2014

Drożdżowe muffiny z konfiturą truskawkową



Sesja zbliża się wielkimi krokami, zaliczenia na szczęście już za mną (zdałam statystykę matematyczną na 5!!!^^). Z tego powodu niewiele ostatnio piekłam. Korzystając z chwili wolnego zrobiłam ciasto drożdżowe, a z jego części uformowałam babeczki nadziewane konfiturą truskawkową. Przepis na ciasto już był przeze mnie dodany, więc nie robiłam krok po kroku całości. ( przepis na ciasto drożdżowe )
Od przygotowanego i wyrośniętego ciasta odrywałam kawałek, i tak jak w przypadku pączków, dodawałam konfiturę. Następnie zaklejałam i klejeniem do dołu wkładałam do silikonowych papilotek posmarowanych uprzednio masłem.


Następnie muffinki obsypywałam kruszonką (przepis wyżej).


Gotowe muffinki wkładałam do specjalnej formy.


(a tu reszta ciasta) 


Muffiny wkładamy do piekarnika nagrzanego do 50-100 stopni. Po włożeniu do piekarnika temperaturę podwyższamy do 170-180. Muffiny wyjmujemy do 25-30 minutach. Do zarumienienia. 


Upieczone od razu wyjmujemy z foremek.


Po przekrojeniu:


Cały drożdżowiec:




Bon appetit!
Pozdrawiam, 
KN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz